Geoblog.pl    geminus    Podróże    Indie 2011    No to zaczynamy.

No to zaczynamy.

Austria
Austria, Wien

Jutro przed poludniem wylatujemy do Helsinek i dalej do Delhi. W Helsinkach nany prewie 6 godzin przerwy wiec bedzie to troche nerwowe bo cieple ubranka zostawiamy w domu. Bierzemy tylko polary ktore moga sie przydac na poczatku podrozy i w czasie transportu. Chcialem zrobic check in przez internet ale okazalo sie ze wiekszosc miejsc juz byla zarezerwowana. Pewnie wyjdzie na to ze bedziemy siedzieli oddzielnie. Ciekawa sprawa bo check in zaczalem robic dokladnie na 36 godzin przed odlotem tak jak mozna a okazalo sie ze juz bylo za potbo. Ktos tu kombinuje albo biura podrozy maja swoje wtyki i robia to ciutke wczesniej. Bogdan juz leci i za kilka godzin bedzie na miejscu . My juz spakowani wiec witaj przygodo.

Mario
Mario - 2011-02-11 23:39
Witaj Mareczku, w wylatujecie Jutro a My wylatujemy w poniedziałek o 14.30 i od srody zaczynamy Birme
W Delhi bedziemy 3 i 4 marca wiec gdybyscie mogli nam zarezerwowac pokoj w tym hotelu ci i Wy bedziecie to na pewno sie wtedy spotkamy

Pozdrawiamy Ania i Mario

P.S. będziemy pod Tel. 39 392 6262622

geralt1
geralt1 - 2011-02-12 01:11
Witaj.

Wyprawa widze ze zaplanowana i rozpoczeta. Zycze zatem powodzenia i jak najwiecej wrazen, a przede wszystkim zadnych problemow zoladkowych:D

Ja tymczasem wrocilem wczoraj do Polski po prawie 9 miesiacach i kiepsko mi z tym :D

geminus - 2011-02-12 08:01
Geralt wierzeci. Mam to samo po kazdej podrozy.
Mario bedziemy czekali. Wlasnie zaraz jade na lotnisko. Pozdrawiam.

tommer
tommer - 2011-02-12 09:26
Hej Marek :-)
Widzę, że nadszedł czas na Indie. Ciekawe miejsce, na pewno unikalne. Do brudu trzeba się przyzwyczaić, ale to znacie z Azji :-)
Ja pamiętam nasze Indie dobrze i mam jeszcze namiary na sensowne miejsca (i tanie). Gdybyś coś potrzebował tam, to pisz, a jak pilne to sms do mnie - numer Ci na priva wysyłam.
Miłej podróży!
Tomek

anthem
anthem - 2011-02-12 09:57
Witam i życzę udanego lotu do Delhi. Tak się właśnie zastanawiałem co z Wami bo nic nie wpisywałeś, a pamiętałem, że jakoś w tym czasie macie jechać.
A w ogóle to zbieg okoliczności, bo w tym samym czasie i Mario lecą i trochę później Neronek - sami znajomi i ten sam w sumie kierunek bo Azja. No ja niestety pracuję.

oboski
oboski - 2011-02-12 16:40
No to czekam w samo południe między kolumnami (w samym środku kolumn) przed dworcem New Delhi
Spokojnego lotu

Mario
Mario - 2011-02-14 06:17
Dajcie znak życia z tych Indii, My też za 6 godz wylatujemy w kierunku Birmy, nawet gdzieś nad Waszymi głowami będziemy lecieć...

anthem
anthem - 2011-02-22 16:37
Hop, hop - proszę uzupełniać na bieżąco!!!

geminus - 2011-03-05 22:39
Dzieki wszystkim za wsparcie. Tommer dzieki za nr. telefonu. Zaluje ze nie moglismy sie spotkac. Mam nadzieje ze jeszcze sie spotkamy.Jakby co to zapraszam do Wiednia. Geralt - podziwiam tak dluga podroz. Ja dzisiaj wrocilem przeklinajac kazdego dnia syf jaki mialem okazje ogladac a juz bym jechal dalej i w rownie czyste strony.
Anthem - ciesze sie ze sie odezwales. Pamietaj ze jak kiedys jeszcze Wieden stanie na Twojej drodze to jestem do dyspozycji. Piateczka dla wszystkich i za kilka dni opisze co i jak bylo.