Geoblog.pl    geminus    Podróże     Zachodnie Karaiby    Przed wyjazdem

Przed wyjazdem

Austria
Austria, Wien

Znowu przyszla znienawidzona przez nas zima i trzeba bylo cos wymyslic zeby nie marznac. Poniewaz w tym roku sa w Polsce Mistrzostwa Europy w Pilce Noznej postanowilem ze tym razem zrobimy wypad 2 tygodniowy. Poniewaz nic ciekawego nie przychodzilo mi do glowy a na Azje bylo za malo czasu wybralismy podroz statkiem po Karaibach. Wczesniej odbylismy juz 2 takie rejsy ale i tym razem udalo mi sie trafic na promocje z zupelnie nowa trasa. W czasie calego rejsu tylko Mexico mialo sie powtorzyc i to przewazylo. Moi wiedenscy przyjaciele ktorzy podrozowali z nami po Indiach postanowili jechac z nami a na dodatek do grupy przylaczyli sie znajomi z Berlina. Razem ma byc nas osiem osob co zapowiada przednia zabawe i brak nudy. Znajomi z Berlina jada od siebie wiec spotkamy sie w Miami w hotelu. Hotel mial w ofercie darmowa podwozke na statek albo przywoz z lotniska. Zdecydowalem ze wazniejsza bedzie dla nas podwozka na statek bo po dlugim niewidzeniu sie ze znajomymi moze byc ciezko sie pozbierac w poniedzialek rano.
Zonka wystraszyla sie nieco katastrofa Concordii poniewaz mamy plynac siostrzanym statkiem -Costa Atlantica ale przekonalem ja ze limit katastrof statkow pasazerskich na ten rok juz zostal wyczerpany. Na dodatek dowiedzialem sie ze linie lotnicze American Airlines ktorymi mamy leciec stoja na skraju bankructwa ale do czerwca loty maja sie odbywac planowo. Do kompletu brakuje mi tylko zeby hotel w Miami sie spalil przed naszym przyjazdem.
Teraz czas na kompletowanie wiadomosci o odwiedzanych miejscach i szykowanie sprzetu foto-video. Zonka meczy mnie zebym sie przed podroza poodchudzal ale mam to gdzies bo tam wiekszosc bedzie w moim rozmiarze. Jeszcze tylko kupic nowy sprzet do snorkowania bo stary podarowalem pewnemu indianinowi na Goa.
Nie lubie takich wyjazdow ale jestem kibicem polskiej reprezentacji i musze byc na Mistrzostwach.
Bloga bede pisal na bierzaco jak czas i warunki pozwola.. Podczas poprzednich rejsow oplata w kafejce internetowej na statku byla bandycka i olalem makaroniarzy ktorzy chcieli 10 $ za 15 min.