Geoblog.pl    geminus    Podróże    Statkiem z Mauritiusa do Savony    Wieden-podsumowanie
2016

Wieden-podsumowanie

Austria
Austria, Wien Westbahnhof

Nie wiem czy ktos cenzuruje geobloga ale juz trzeci raz pisze zakonczenie i za kazdym razem jest to wywalane ale chocbym mial pisac sto razy to napisze jak bylo.
Ok. godz 23 autobus dotarl do Wiednia.na Westbahnhof. Troche man bylo szkoda ze kierowca nas wczesniej nie wysadzil bo przejezdzalismy 800 metrow od naszego domu.No nic trudno sie mowi.Austryjackie stare dziady wytaczaly sie pijane ze az przykro bylo patrzec i niech mi ktos jeszcze powie ze Polacy to pijacy. Przy nich Polacy to niewinne dzieciaczki..Marek z rodzina pojechali w swoja strone a my w swoja.taksowka dowiozla nas do domu za pol godziny.dzieki temu ze ulice o tej porze byly juz puste.
Podroz uwazam za udana bo dzieki niej poznalem Petre i Florencje. Widzialem tez jednoczesnie brzeg afrykanski i polwysep arabski. Mielismy troche adrenaliny gdy opaleni w okolicach Somalii chcieli podplynac pos nasz statek wymachujac jakims zelastwem. Zmienilem swoja opinie o ruskich jak zauwazylem ze ruski okret wojenny odgonil opalonych tak skutecznie ze omal sie nie katapultowali z pontonow. Przekonalem sie ze tzw. kultura austryjacka to mit a ci ktorzy ja reprezentuja sa przewaznie obcokrajowcami. Okazalo sie ze austrajaccy emeryci to takie chamy i prostaki jakich swiat nie widzial i mowie to jako obywatel Austrii. Mauritius i Seszele przereklamowane i to bardzo bo piekniejszeDrodzy internauci jezeli bedziecie mielpoza luksusowy resort.i do wyboru Mauritius czy Tajlandie to wybierajcie tajlandie lub Filipiny bo Seszele i Mauritius to wielka lipa dla snobow hnie wycodzacych plaze widzialem w Tajlandii czy w Indonezji ktore sa o wiele tansze jak te mizerne kraiki.
Tak dlugi rejs dedykuje przewaznie dla emerytow ktorzy maja czas i pieniadze. Niestety nie dotyczy to wielu polskich emerytow chaba ze sa ze starego ukladu..Nam udsalo sie zakupic ten rejs za niecale 2 tys. euro i chociaz Wlosi mieli go o 500 euro taniej uwazam ze bylo warto.To byl moj piaty rejs ale mam nadzieje ze nie ostatni bo niestety latka leca i sil coraz m,niej na podroze indywidualne.