Geoblog.pl    geminus    Podróże    Tajlandia ,Kambodza Wietnam. Powtorka z rozrywki 2008    Dom

Dom

Austria
Austria, Wieden

Po kolejnych 5 godzinach lotu ladujemy w Wiedniu. Pogoda za oknem nie zacheca do wysiadania. Dosyc dlugo czekamy na bagaz i wychodzimy ze strefy celnej. Nikt sie nami nie interesowal. Moglem zaryzykowac z ta figurka z kosci sloniowej. po wyjsciu zegnamy sie z Magda i Romanem i witamy ze Slawkiem kolega z pracy ktory po nas wyjechal. Wracamy do domu zalujac ze podroz skonczyla sie tak szybko. Jeszcze tam wrocimy.

Jacek
Jacek - 2009-01-27 16:42
Przeczytałem całość i bardzo mi podpasował styl i ilość informacji zawartych w opisie podróży.Będę Cię czytał geminus.
Pozdrawiam.

Ewa
Ewa - 2009-01-28 11:39
Podroz z przygodami i na wesolo. Jak widac z twoich opowiadan to poczucia humoru nie straciles. Jak to czytalam to od razu widzialam cie na zywo. Znakomite zdjecia, tylko tak dalej. Ciekawa jestem nastepnych historyjek.

jola
jola - 2009-01-31 01:33
Przeczytałam całosc. Bardzo podoba mi sie Twoj styl pisania – konkrety przeplatane anegdotkami. Usmialam sie do lez.
Zdjecia ekstra.
Jestem pod dużym wrazeniem. Z niecierpliwosca bede czekala na nastepna relacje. Powodzenia.

Roman i Ania, Kanada
Roman i Ania, Kanada - 2009-02-01 00:26
Witaj Marku, Jestesmy po wielkim wrazeniem lektury dziennika Twojej podrozy do Wietnamu. Posiadasz nadzwyczaj rzadki talent łaczenia formy reportazu/dziennika podrozy z humorem, zartem i pikanteria. Powinienes chyba na powaznie pomyslec o rozpoczeciu (a moze kjuz kontynuacji?) kariery pisarskiej. Zdjecia sa rowniez niezwykle trafnie dobrane i stanowia wspanialy dodatek do niepospolitej tresci twojego blogu.
Usciski i serdecznosci.

Zosia
Zosia - 2009-02-08 23:10
Przeczytałam całość z wielkim zainteresowaniem i jestem pod wrażeniem tego co przeżyłeś, co widziałeś czego potwierdzeniem są wspaniałe zdjęcia.Czekam na opisy obecnej wyprawy!

geminus - 2009-02-19 23:04
Dziekuje wszystkim za dobre slowo. Staralem sie opisywac wszystko bez zbytniej przesady. Wszystko o czym pisalem to prawda i naprwde nie musialem kolorowac. Jeszcze raz dzieki za komentarze. Przekonaliscie mnie zeby opisac poprzednie wyjazdy do innych ciwkawych miejsc na swiecie. Relacje beda niedlugo dostepne do czytania.

Ania & Mario
Ania & Mario - 2009-03-08 20:24
Marek, no to teraz ksiazeczke napiszesz i na wysieczke dookola swiata jest juz kasz... ja z myszka bedziemy nosic walizki co bys nie musial co postuj szukac tragarzy... pozdrawiamy z Rzymu

geminus - 2009-07-12 20:48
Pracuje nad tym ale ciotka Fortuna jakos mnie olewa.