Geoblog.pl    geminus    Podróże    Hongkong,Filipiny,Macau i Chiny    Plazowanie

Plazowanie

Filipiny
Filipiny, Panglao Island

Rano kac gigant. Nic nie smakuje. Sniadanie zjadamy kolo poludnia. Panie zaczely plazowanie pilnujac zebysmy zbytnio sie nie leczyli. Upal byl straszny wiec do wody wchodzilismy z nakryciem glowy. Po kilku godzinach bylo lepiej wiec moglismy posnorkowac. Kilkanascie metrow od brzegu zaczynala sie rafa i cudowny swiat . Na dnie lezalo mase rozgwiazd. Dalej od brzegu bylo juz kolorowo jak w akwarium. W wodzie spedzamy czas az do wieczora. Poznaje tu pare Rosjan z Orla pod Moskwa. Obydwoje odstawieni jak z zurnala. Dima mowi mi ze dziwi go ze z nim rozmawiam bo przeciez Polacy ich nie lubia. Mowie mu ze nie wszyscy i nie wszystkich ruskich co go jednak nie przekonuje. Stwierdzam ze nie bede go przekonywal bez konca i zostawiam ich samych. Pozniej sie dziwia dlaczego Polacy ich nie lubia.
Wieczorem znowu spacer wzdluz plazy i kolacja przy muzyce kolejnego zespolu rownie kiepskiego jak wczorajszy. Niemcy opowiadaja o swoich ukladach z hotelem do ktorego przyjezdzaja dwa razy w roku i maja specjalne przywileje i ceny. Tym razem wieczor spedza z nami instruktorka nurkowania z bazy obok naszego hotelu.
Poznajemy Czecha ktory jest lekarzem i mieszka w Szwajcarii. Podrozuje sam a ma juz 72 lata. Facet wyglada na piecdziesiatkilka i jest suchy jak patyk. Umawiamy sie ze pogadamy jutro przy sniadaniu bo przed poludniem jedziemy juz do Tagbilaran na statek. Doktor szczesliwy ze moze z kims porozmawiac po czesku odchodzi do swojego hoteliku. Okazalo sie ze podrozuje sam bo jego zona juz niedomaga i nie moze daleko jezdzic. Mily czlowiek ale widac ze chytry.