Geoblog.pl    geminus    Podróże    Hongkong,Filipiny,Macau i Chiny    Przesiadka

Przesiadka

Turcja
Turcja, Istambul

Na lotnisko HKG dojezdzamy autobusem A21. Lotnisko jest jednym z piekniejszych i wygodniejszych na jakich bylem. Przestronne hale odpraw sprawiaja wrazenie ze ruch nie jest duzy mimo ze co chwile odlatuja i przylatuja jakies samoloty. W jadnej z knajpek wypijamy kawe i idziemy oddac karty Octopus. Zwracaja nam kaucje i to co na karcie zostalo. Polecam wszystkim korzystanie z tych kart bo sa bardzo wygodne i nie trzeba stac w kolejkach po bilety.
Samolot byl wypelniony do ostatniego miejsca a obsluga jak zwykle wspaniala. Linie tureckie staja sie moimi ulubionymi ze wzgledu na cene i jakosc obslugi.
Po 11 godzinach lotu jestesmy w Istambule. Tutaj mamy przesiadke. Czas oczekiwania spedzamy przy kawie wychodzac od czasu do czasu na papieroska. Obok nas siedza jacys ludzie ciekawie poubierani w jakies szarawary. Panowie ubrani w dlugie suknie z golymi stopami a panie w pieknie haftowany stroje . Panowie na glowach obowiazkowo nosza roznego rodzaju nakrycia niektore wygladajace jak przycieta skarpeta. Obowiazkowy kolor bialy. W duty free dokonujemy ostatnich zakupow i do samolotu. Do Wiednia lecimy Airbusem 320 i ku naszemu zdziwieniu nie wszystkie miejsca sa zajete.