Geoblog.pl    geminus    Podróże    Wycieczkowcem po Karaibach 2006    Miami
Zwiń mapę
2006
23
sty

Miami

 
Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Miami Beach
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 8371 km
 
Po strasznie dlugim locie dolatujemy wreszcie do Miami. Przez okno obserwuje miasto ktore wyglada wspaniale. Przechodzimy odprawe paszportowa i wychodzimy do hali przylotow. Tam czeka pani z tabliczka z naszego biura podrozy. Meldujemy sie i po zebraniu grupy jedziemy do hotelu. Bogatsi odwozeni sa w pierwszej kolejnosci do lepszych hoteli. Nas dowoza do Sunset Beach do przecietnego hotelu. Nam to nie przeszkadza bo jestesmy tak zmeczeni ze nawet namiot bylby niezly. Ania idzie spac a ja wychodze przed hotel i obok znajduje knajpke latynoska w ktorej zamawiam piwo i siadam przy stoliku na zewnatrz. Obserwuje nocne zycie Miami. Widze kabriolety z fajnymi laskami jadace powolutku jakby na defiladzie. Goscie siedzacy z tymi laskami nie wygladali na chlopcow z ochronki. Wyobrazalem sobie ile kazdy z nich mial na sumieniu. Wypilem 3 piwa i zmylem sie do hotelu w nadziei ze moze kiedys i ja sie tak przejade. Widok z okna mielismy naprawde fajny wiec siedze jeszcze ok. 2 gdz. i przy piwku kupionym naprzeciwko hotelu rozmyslam o przyszlosci i sensie ciezkiej pracy. Zeby nie draznic zony klade sie spac . Jutro mamy ciezki dzien.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (0)
DODAJ KOMENTARZ
 
geminus
Marek Dylewski
zwiedził 39% świata (78 państw)
Zasoby: 477 wpisów477 255 komentarzy255 3057 zdjęć3057 4 pliki multimedialne4
 
Moje podróżewięcej
30.03.2016 - 24.04.2016
 
 
02.02.2015 - 07.03.2015