Geoblog.pl    geminus    Podróże    Wycieczkowcem po Karaibach 2006    Miami i Ewerglade.
2006

Miami i Ewerglade.

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Miami

Autobus wiezie nas do Ewerglade gdzie mamy ogladac bagna i wszelka gadzine jaka sie tam znajduje. Bagna te zajmuja wielka powierzchnie o wymiakach 160 km. na 240 km. Po drodze mijamy las podobno lisciasty ale nie widac bo po huraganie nie ma tam nawet jednego listka. Wyglada to dosyc ponuro. Dojezdzamy do Parku Narodowego gdzie sa przygotowane atrakcje. Wsiadamy do poduszkowcow i ruszamy na bagna. Miejscami stajemy i ogladamy aligatory ktore w nadziei ze nas wszamia podplywaja na wyciagniecie reki. Rece musimy miec schowane bo podobno co bardziej glodne osobniki potrafia wyciagnac z lodzi co bardziej niefrasobliwych turystow. Po godzinie takiego ogladania kierujemy sie do przystani i wtedy rozpetuje sie potworna ulewa. W minutke jestesmy jak zmokle kury. Po wyzymaniu sie idziemy na pokaz tresury algatorow. Facet musial miec mocne nerwy albo gadzina musiala byc solidnie najedzona. Wychodzimy i po drodze na parking wchodzimy do slkepu z pamiatkami gdzie widze spreparowane male krokodylki po 20 $ za sztuke. Mam ochote kupic ale boje sie ze w Wiedniu moge za to niezle beknac wiec daruje sobie. Jedziemy na lotnisko.