Geoblog.pl    geminus    Podróże    Turcja 2000    Latam ze spadochronem

Turcja
Turcja, Alanya
Przejechano 1937 km

Kolejny dzien spedzamy na plazy ktora odkrylismy drugiego dnia pobytu. Hotel podoba mi sie coraz mniej. Obok jest inny hotel gdzie mieszkaja Polacy ale w srodku jest czysciutko i widac ze standart jest o niebo wyzszy. Wracamy do hotelu na obiad i nagle widze ze przy pomoscie przed naszym hotelem stoi motorowka ktora na spadochronie wyciaga chetnych mocnych wrazen. Ustalam cene na 40 DM. i jade. Panowie zakladaja mi uprzez jak skoczkowi spadochronowemu i jazda. Startuje z lodzi na ktorej w tym celu zbudowany jest maly pomoscik. Motorowka przyspiesza i wzbijam sie w powietrze. Wyciaga mnie na ok. 150m. Widok z gory zajebisty. W gorze cisza i tylko slychac furkotanie materialu z ktorego jest zrobiona czasza spadochronu. Lot trwa ok. 15. min. Jest tak wspaniale ze nie chce sie ladowac. Ciekawe ale u gory nie slychac ryku motorowki. Ogladam okolice i zauwazam ze niedaleko naszego hotelu jest jakis bazarek. Widze tez ze w okolicy poza tym kawaleczkiem piaszczystej plazy innego miejsca do plazowania nie ma. Panowie powoli skracaja line i po ladnym ladowaniu jestem na lodzi. jestem dumny z siebie bo udalo mi sie wyladowac na lodzi a nie w wodzie jak kilku delikwentow przede mna. Po poludniu nadal szukam chetnych di prywatnego wyjazdu do Aspendos ale nikogo to nie interesuje. Idziemy odszukac bazarek ktory widzialem z gory i po znalezieniu robimy drobne zakupy. Wieczorem spotkanie integracyjne z berlinczykami .